MATILDA BLOGGAR! ( för pia-lisa gör inte det :(.. )

hej! jag har tråkigt, så kollade på pia-lisas blogg. haha inte mycket uppdatering, så nu ska jag skriva ett inlägg!
idag så har jag seriöst inte gjort någonting alls. chillat. ätit, och suttit vid datan. seriöst jag har inget liv? men i morgon ska jag ha ett liv. jag älskar verkligen idrott? vad är det med mig. jag lääängtar till måndagmorgonar, och onsdagmorgonar...? jag är inte normal. men så har jag börjar längta till träningarna med fotbollen också, heeelt sjukt. btw, jag antar det är mest 98:0r som läser denna bloggen efterso pia-lisa är det. ( jag e 97a)..
& jag och min kompis Carolin var med i en av 98:ornas fotbollscup för ett par veckor sedan. ganska tråkig och lame och seg cup, men annars roligt och få spela lite. det var rätt bra lag med.
men aah. i morgon ska jag vara med Linnea Erlandsson, hihi. love you. och sen ska jag till pappis.
jag tycker alla kan kolla på min blogg, ligger på länkar men för er som inte orkar trycka där, kan trycka HÄÄÄR!
hehehe ska sluta ta pia-lisas blogg nu och blogga på min (A)
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0